Hrvatska akademska zajednica jedno je od omiljenih odredišta za uhljebljivanje raznih diletanata. O jednom takvom primjeru piše Stanko Andrić u tekstu "Neznanje kao brend". Ukratko, uzalud Skoki titule, pozicija, prisutnost u medijima, profesionalno dizajnirana web stranica (ipak sam ja "web dizajner i održavatelj") i tako dalje, kad zapinje na osnovama. Kao što je Andrić naveo, on pokazuje "prezir spram čitateljstva". Zbilja, zar Skoko smatra da su mu čitatelji "bedaki" koji ne zaslužuju više od jeftinog "trafikantstva" - bitno da se tekst brzo sklepa i zatim prodaje u što većoj nakladi. Nažalost, u takvom postupku nije usamljen, o čemu sam pisao na drugom mjestu i drugim povodom. Međutim, to je samo vrh jednog ogromnog ledenjaka svakakvih gluposti koje dva "najuglednija" domaća dnevna lista serviraju čitateljstvu. O tome više u narednim postovima...
Nema komentara:
Objavi komentar